Lilypie 4th Birthday PicLilypie 4th Birthday Ticker
Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

Monday, March 16, 2009

MyPSA Family Day

Semalam MyPSA menganjurkan familiy day utk merapatkan lagi hubungan pelajar lama dan pelajar baru.. Walaupun kehadiran tidak begitu membanggakan, tetapi majlis berjalan lancar.. Tahniah buat penganjur...


The opening:



Aerobik Session:



Kids Games:


Adawiyah masuk game lari rebut gula2, bila org lari dia berdiri temenung ajer.. Terpaksa lah abah lari bersama merebut gula2..


Tarik Tali:


Nampak tuh org kuat, hubby dlm tarik tali.. Bila jd anchor kalah, tp bila jd tekong menang terus..

The Scenes:



4 comments:

lala said...

besarnya keter mulkan!!!

nak tumpang!!! :D

wei shim...seronoknya ko...ada pulak event event sukaneka...

adah....dah tinggi...dulu kecik aja...macam mak dia juga tak gemuk gemuk...ahaks!

Cik Siti Abu Sujak said...

lama tak buka blog.. byk rupanya updates mu. Best..best! Baca perkembangan anak2... bun ko yg mengiurkan, etc..

Aku baru nak panaskan enjin balik.. he he

esza said...

rasa mcm kat malaysia je ye...ramai gak malaysian kat sana...cuma suasananya je..nampak cozy....nyaman je....nice view...

maddymms said...

aku nak buat roti aa macam ko buat.aku nak buat kek aa macam ct buat...ayok...cita2 ku nak buat roti ngan kek..akan tetapi, aku xtau resepi...hahaha..hari tu aku buat muffin boleh tahan, tahap kekerasannya..as usual my hubby diwajibkan makan muffin ku...lalalala