Lilypie 4th Birthday PicLilypie 4th Birthday Ticker
Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

Tuesday, April 29, 2008

Happy Birthday...

Ramai yg menyambut birthday bulan ni.. 1st of all myself of course on 7 April, then hubby on 22nd and mak on 27th.... Happy Birthday to all of us...

On 27th also, our friend (yg kiterang tumpang rumah dulu) Sabrina has safely delivered a beautiful baby Nur Nazifah.. Congratulation to her & the family..




Minggu ini seperti minggu lepas juga, shower selalu.. So, duduk rumah aje lah.. Adawiyah dpt new hobby, main puzzle.. Sampai tidur pun dgn puzzle.. Horror.. Mulkan pula baru dapat tanda baru di hidung.. Biase lar, hadiah from his sister.. Poor Mulkan..





Pagi tadi buat cili bor, pegang cili sampai rasa panas.. Teringat satu siri masakan di TV yg baru ditonton, petuanye ialah dgn asam limau.. Perahkan asam limau di bahagian tangan yg terasa panas.. Erm the result is so memberangsangkan.. It works on me.. :)

Skrg autumn, bunga2 kembang berseri, just want to share with the others...





















3 comments:

lala said...

weii...'autumn' ke 'spring'?

cantikla bunga...kat sana sure bunga besar besar...sarah ngan firham dah balik..baru jumpa diorang hari ni..
aku kekenchongan tak cukup tido jaga neesa..

ciannya mulkan...kakak nye ganas, bagi ole ole..hehe

penat kan jadi mummy...masa ni baru appreciate mak kita dulu..

sis, eppi belated birthday! sori doh aku tak tau birthday shima..wish aku, semoga ko tabah menjadi ibu, isteri and hamba yang solehah. Aku besyukur dapat kenal ko walaupun kejap..hehe...emo sih...

wei..take care k!

Ammiada said...

haha.. aku sudah keliru.. it's autumn beb...

penat woo jd mummy.. aku kdg2 rasa nak lari pi shopping complex sorang2 carik ketenangan.. huhu.. jahatnyer aku..

tadi aku pi kuar pakai bj kurung masa open house raye dulu, teringat org tanye kat kita.. "x tukar baju lagi ker".. pergh, huduh sgt ker baju kita nih...

ok sis.. u take care too.. miss u much..

Cik Siti Abu Sujak said...

shima, epi belated b'day.. teringat masa kt mimos, zaman2 kasi hadiah kononn.. he he! cantiknye munga..daisy ke tuh?

ha ha! aku ingat aku sorang nak lari shopping sendirian.. aku la ni teringin nak g spa sesangat..salon rambut pun jadik ar.. padanla pidah dulu selalu g sogo sorang2 hari sabtu.. ke ke!

Aku still kt KL.. sok balik S'pore.. 2 minggu lg balik KL semula.. :D